Tuesday, May 8, 2012

දිමි මකුලුවා

අපි දැකල තියෙනවා දිමි ගොටු. ඇත්තටම ඒ නිර්මාණ දැක්කම පුදුමත් හිතෙනව මේ පුංචි සත්තුන්ගෙ හැකියාව ගැන. දවසක් මම දැක්ක මේ දිමියෙක්, මකුලුවෙක් වගේ පනිනව. ඒත් ඒ වෙලාවෙ අඳුර නිසා පින්තූරයක් ගන්න හැකියාවක් තිබුන් නැහැ. ඒ වගේම මට විශ්වාසයක් කියල හරියටම තිබුනෙත් නැහැ මේක දිමියෙක්ද නැත්තං මකුළුවෙක්ද කියලත්.

ඊට මාස දෙක තුනකට පස්සෙ මට ආයෙමත් මේ යාළුවෙක් ව මුන ගැහුනා. බලද්දි දිමියෙක් තමයි. හැබැයි මකුළුවෙකුට වගේ මකුළු දැලකුත් තියෙනව. ඉතිං ටිකක්වත් පරක්කු වෙන් නැතුව මං ගත්ත පින්තූරයක් දෙකක්. වෙලාවෙ හැටියට පින්තූර ගත්තෙ ජංගම දුරකථ‍නයේ තියෙන කැමරාවෙන්. වෙලාවත් 5.30 - 6.30 ට විතර ඇති.

































මම නං හිතන්නෙ මුං තමයි දිමි ගොටු වියනව ඇත්තෙ!

ආහ්! කියන්න අමතක උන දෙයක් තියෙනව. මේකා නිකං පරඬලේ වගේ හිටියට හරි ඉක්මං. බොහොම අමාරුවෙං තමයි ඔහොම හරි නා‌‌භිගත (focus) කර ගත්තෙ. එහාට මෙහාට පනිනව හරි ඉක්මනට!

No comments:

Post a Comment

Followers